Новини


2024 рік.З 12 по 18 березня 2024 року проходив Всесвітній тиждень знань про мозок. Щорічно він відзначається у всьому світі за ініціативою «Товариства нейронаук». Мета – популяризація досягнень медицини та пропаганда важливості вивчення мозку. Головний мозок є головним органом центральної нервової системи людини. Незважаючи на прогрес медицини, на зроблені наукові відкриття у цій сфері, у тому числі в галузі дослідження головного мозку, нервова система людини досі залишається тією областю, дослідження котрої продовжується. Саме головний мозок та множинні аспекти, пов’язані з його роботою, продовжують залишатися загадкою. Наш мозок має феноменальні можливості, і ви можете ними повною мірою скористатися – потрібно тільки дати йому необхідні засоби. І трохи підтримати його працездатність. Протягом тижня всі учасники освітнього процесу активно долучилися до участі Всесвітнього тижня знань про мозок. Виконували творчи завдання, вправи нейрогімнастики, участь у вікторині, із задоволенням складали кросворди, отримали корисні поради, виконували вправи "Фітнес мозку" та переглядали відео матеріали "Цікаві факти про мозок".(вчитель біології Марганецького ліцею №11 Машко Аліна Сергіївна).
Учні 7-х класів 20 березня взяли участь у вікторині до Всесвітнього дня Землі. Перевірили свої знання про екологічні проблеми Землі та усвідомили, як стан планети залежить від вчинків кожного з нас. Вікторина проілюстрована яскравими зображеннями, тож було не лише пізнавально, але й цікаво для учнів. Діти показали чудові результати. Вчитель біології Машко Аліна Сергіївна Марганецький ліцей №11.
29.02.2024 рік. Марганецький ліцей №11. Машко Аліна Сергіївна. Учні 7-А та 7-Б класів підготували цікаві факти та підтримали святкування Всесвітнього дня білого ведмедя аби привернути увагу світової громадськості до проблем, які можуть призвести до зменшення кількості або до повного зникнення. Разом з людиною на землі проживає велика кількість різноманітних тварин. Одні з них дуже поширені в теплих кліматичних зонах, а інші адаптовані до проживання тільки в крайніх північних районах, серед вічної мерзлоти і льодовиків Арктики. Це цікаво: 1. За окремими припущеннями і даними еволюція розвитку даного наземного хижака нараховує майже 5 мільйонів років. За цей період, опинившись з незалежних від нього причин в нинішніх кліматичних умовах, він набув іншого забарвлення і притаманні йому властивості. 2. У зв'язку з тим, що багатьма фахівцями прогнозується його поступове вимирання, в окремих країнах ця розумна тварина занесена в Червону книгу. Ведмеді мешкають на Північному полюсі, а ось в Антарктиді їх до нашого подиву немає. 3. Нам здається, що ведмідь на колір білий, але насправді це зовсім не так. Шерсть у нього безбарвна. А ефект кольору створюється за рахунок світла, яке відбивається в порожнистих і прозорих шерстинках. Ведмедиці приводять на світ по 1-2 дитинчаті (рідко 3) масою до 500 грамів кожне. 4. Живуть ведмеді від 25 до 30 років. Самці значно більші (400-600 кг) від самок, вага яких становить лише 250-350 кг. Цікаво те, що вони не вживають воду. Їм вистачає рідини, що отримується при вживанні їжі. Їх здобич - це тюлені і моржі, інші морські мешканці. 5. Білі ведмедики не впадають у сплячку і цікаво полюють. Вони мають чудовий нюх, вміють плавати і прекрасно маскуватися. Для цього вони лапою прикривають свій ніс і стають невидимими для оточуючих. Єдина для них загроза - людина і її діяльність. Країни, на території яких живуть білі ведмеді, розробляють охоронні заходи. При цьому в Росії, США, Канаді, Гренландії та Норвегії затверджуються закони, що забороняють браконьєрське полювання і посилюють відповідальність за забруднення навколишньої природи. Це спрямовано на збереження цих дивовижних тварин і на створення умов, що сприяють їх розмноженню.
30.03.2023 року о 10.00 відбулась онлайн -зустріч, яку організував ЦПРПП для заступників керівників ЗЗСО та керівників професійних спільнот. На зустрічі обговорювались питання, що стосуються особливостей роботи освітніх закладів та особливості роботи з обдарованими дітьми (МАН, інтелектуальні змагання, конкурси, олімпіади та ін.)
10.03.2023 рік. Вчитель біології Марганецького ліцею №11, Машко Аліна Сергіївна, разом з учнями 6-х класів провели експериментально-дослідницький STEM проект на тему: «Насінина+умови проростання=врожай» Мета STEM проекту: сприяти формуванню у дітей інтересу до дослідницької діяльності по вирощуванню культурних рослин в кімнатних умовах; дослідити процеси проростання насіння квасолі; виявити умови, необхідні для проростання насіння; як змінюється насіння квасолини в різному середовищі (ґрунт, тирса, вата) та під дією сонячного світла, води та кімнатної температури.
03.03.2023 рік. Вчитель біології Марганецького ліцею №11, Машко Аліна Сергіївна, провела командну онлайн гру "Вгадай чиї сліди?" для учнів 7-х класів. Діти отримали різнорівневі завдання з зоології для двох команд. Мета: зацікавити учнів до вивчення біології, як науки; продовжити формування уявлень про різноманіття тваринного світу; повторити вивчений матеріал; застосувати на практиці теоретичні знання; узагальнити та поглибити знання учнів про будову тваринного організму; сприяти формуванню пізнавального інтересу до зоології.
02.03.2023 рік. Вчитель біології Марганецького ліцею №10, Гудошник Максим Миколайович, провів тиждень біології із залученням інтерактивних STEM уроків.
Грудень 2022 рік. Машко А.С. учитель біології Марганецького ліцею №11, класний керівник 10-Б класу. Так, зараз зима❄. Чи варто саджати так пізно?Насправді, зимова пора – це чудовий час для висадки цибулинних квітів. Марганецький ліцей N11 буде найквітучішим закладом навесні попри все. На превеликий жаль, наш ліцей, як і вся Марганецька громада перебуває під постійним обстрілами. Заклад без вікон. Є внутрішні пошкодження. Але... Ми не втрачаємо надії на те, що ліцей буде відновлено і він обов'язково стане окрасою міста. Віримо, що всі наші учні повернуться до рідного закладу і продовжать навчання саме у нас. Учні 10-б класу, а саме Алькема Тимофій, Дороніна Вікторія та Ковальова Альона разом із класним керівником та тех.персоналом продовжують участь у благодійному освітньому проєкті #Flowers4school від асоціації квіткових виробників Нідерландів і України, який спрямований на озеленення українських шкіл. Щороку ми створюємо такі квіткові композиції, які б якнайкраще відповідали нашим смакам, уподобанням, інтересам. Цього року буде ще краще. Очікувані результати нашої роботи ви побачите навесні, а поки - фотозвіт роботи. Зробимо всю Україну квітучою разом💙💛
Грудень 2022 рік. Машко А.С.-учитель біології Марганецького ліцею №11 разом з учнями 10-б класу вирішили взяти участь у благодійному освітньому проєкті Flowers4school, який спрямований на озеленення Українських шкіл від асоціації квіткових виробників Нідерландів та України. Висадка цибулин від Flowers4School - це справжнє свято, у якому учні зможуть висаджувати квіти у шкільному саду або клумбі. Навесні вони зможуть на власні очі побачити, як пагони з’являються з квіткових цибулин і дають дивовижно красиві квіти. Вони побачать, яку красу вони змогли виростити власними руками і будуть в захваті😍👍⚘ Плануємо і продовжуємо участь у КОНКУРСІ «Найгарніша квітник України 2023» 5 шкіл-переможців з найкрасивішими квітниками стануть володарями супер-призів від інтернет-магазину Florium, а одна школа отримає офіційний титул - найгарніша клумба України та отримає наш Супер-Приз.  Віримо, можемо, переможемо!
Листопад 2022 рік. Учитель біології Марганецького ліцею №11 Машко А. С. STEM_ініціативи_у_викладанні_біології Вивчаючи одноклітинні твариноподібні організми, учні 6-А та 6-Б класів, створювали моделі інфузорії туфельки з пластиліну, ниток, природного матеріалу. Біомоделювання. Формування інженерного мислення та творчої ініциативи сприяє такий метод як моделювання біологічних явищ та об’єктів. Моделювання - це наочно-практичний метод навчання. Наочність є необхідним і закономірним засобом освітнього процесу на всіх етапах вивчення біології так само як і практичний метод. Реальні об'єкти і процеси бувають настільки багатогранні й складні, що кращим способом їх вивчення часто є побудова моделі, що відображає якусь межу реальності. Інноваційні елементи STEM-навчання надають природничо-математичній освіті певного розвитку, а STЕM-освіта в сучасному закладі освіти стає безальтернативним засобом успішної підготовки учнів, здатних до навчання впродовж життя і бути конкурентоспроможними.
Травень 2022 рік. #22_травня_день_біорізноманіття. Учитель біології ПМШ №11 Машко А. С. Учні 6-9 класів взяли участь у біологічному флешмобі #Біологічне_різноманіття_життєвих_форм_на_Землі. Головним завданням флешмобу є привернення уваги до питань збереження біорізноманіття як основи підтримки життя і засобів для існування людей. Зі скороченням числа біологічних видів скорочуються і наші майбутні можливості. Разом з вимираючими видами ми, можливо, втрачаємо ліки від СНІДу чи раку, або стійкі до вірусів сільськогосподарські культури. Тому нам потрібно якимось чином вже зараз зупинити знищення біорізноманіття – не лише в ім’я збереження планети, а й заради самих себе🙏.
Грудень 2021 рік. Машко А. С. ПМШ № 11. Акція "Турбота про птахів взимку" Допомогти🙏 птахам🐦 дуже просто, для цього потрібно їх підгодовувати, а в іншому вони самі здатні про себе подбати. Людська участь у долі птахів просто життєво необхідно для них. Найбільш традиційним способом підгодівлі зимуючих птахів є організація годівниць. Більшість птахів не заготовляють собі їжу на зиму і шукають його практично постійно, скрізь, де це можливо. На зміну комах приходять ягоди та насіння. Але запаси їжі дуже швидко виснажуються, і вони часто не можуть прогодувати зимуючих птахів. Так взимку гине близько 80% синиць. Тому, учні 7-х класів продовжили розпочату акцію "Турбота про птахів взимку", а саме, підгодовування птахів. Це непроста справа, і не можна бездумно віддавати їм залишки людської їжі. Це їм може тільки зашкодити. Справа в тому, що птахам категорично протипоказана солона їжа і та, що містить будь-які приправи до неї. Для підгодівлі чудово підходить звичайний білий хліб в будь-якому його стані: сухарики, крихти, грудочки. Крім того, улюбленими ласощами для пташок є різне необроблене насіння: соняшникове, гарбузове, кавунове, з динь та огірків, пшениця, овес, просо... Підходить насіння або крупа без додаткових спеціальних обробок придбані в продовольчих відділеннях магазинів або спеціалізованих магазинах для тварин.
15 грудня 2021 року комунальним закладом вищої освіти «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради було проведено, в онлайн-режимі на платформі Zoom, круглий стіл “Проблеми формування цілісної науково-природничої картини світу у базовій школі. Учасниками були працівники освіти Дніпропетровської області, співробітники центрів професійного розвитку та зацікавлені особи
Грудень 2021 рік. "Турбота взимку про птахів".Учитель біології ПМШ №11 Машко Аліна Сергіївна. Учні 7-х класів власноруч приготували смачні смаколики для птахів та виготовили годівничку. Більшість птахів, які залишаються зимувати, не відлітаючи в теплі краї, добре переносять холод. Справа в тому, що птахів змушує летіти не холод, як думає більшість людей, а голод. В холодну пору під сніговим покривом залишається велика частина раціону птахів. Але з кінця літа і до перших холодів птахи активно накопичують жирок, який всю зиму захищає їх від морозу. Щоб запаси теплого прошарку не скорочувалися, птахам потрібно добре харчуватися. Що можна зробити для птахів? Допомогти птахам дуже просто, для цього потрібно їх підгодовувати, а в іншому вони самі здатні про себе подбати. Людське участь у долі птахів просто життєво необхідно для них. Найбільш традиційним способом підгодівлі зимуючих птахів є організація годівниць
Вересень 2021 рік. Урок біології в ПМШ №11, вчитель Машко Аліна Сергіївна провела лабораторне дослідження з учнями 7-Б класу. Мета уроку: ознайомити учнів із характерними ознаками кільчастих червів, розкрити особливості будови та способів життя представників кільчастих червів на прикладі дощового черв’яка; установити риси пристосування цих організмів до середовища існування; розвивати вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки; удосконалювати вміння спостерігати, аналізувати, творчо розв’язувати поставлені завдання; виховувати етично-ціннісне ставлення до природи.
10 червня 2021 рік.Вчителі біології підтримують своїх учнів і бажають здати ЗНО з біології на 200 балів.
5 червня 2021 року Всесвітній день охорони навколишнього середовища (World Environment Day). Головна мета свята — стимулювати активну діяльність світового співтовариства, спрямовану на збереження балансу в природі та навколишньому середовищі. Учні 7-А класу ПМШ №11 разом з класним керівником Івановою О.Я. закликають зберігати та охороняти навколишнє середовище, ось деякі поради: будьте мудрими споживачами, сортуйте сміття, бережіть воду, посадіть дерево та полюбіть природу! Саме від нас залежить наше майбутнє!
25.05.2021 рік. Учитель біології ПМШ № 11 Машко Аліна Сергіївна провела урок біології, у вигляді подорожі, з учнями 6-х класів. Тема. Підсумковий урок за рік. Мета: систематизувати і узагальнити знання учнів про рослини нашої планети, їх пристосованості до перебування в різних середовищах, на різних материках, значенні живих організмів у природі та житті людини; розвивати пізнавальний інтерес, логічне мислення, пам’ять, увагу; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактично­го матеріалу виховувати почуття любові та поваги до рідного краю. Тип уроку: урок повторення, узагальнення й систематизації знань; урок-подорож.
Квітень 2021 рік. ЗОШ №12. Напередодні дня Чорнобильської трагедії проведено бінарний урок учителем Бабіч В.М. з учнями 11 та 6 класів "Чорнобиль поділив наше життя навпіл...", де було згадано не тільки про перебіг подій під час аварії на ЧАЕС, а ще й про трагедію Хіросіми та Нагасакі.
Квітень 2021 рік.ЗОШ №12. Керівник Бабіч В. М. Четвертий етап екологічної акції "Почнемо з себе" - прибирання території прилеглої до пам'ятного знаку робітникам Марганецького РРЗ, що загинули у війні з фашистами 1941-1945 рр. Фото було надруковано в газеті "Шахтар Марганця"
.Квітень 2021 рік. Акція «За чисте довкілля!» Батьки, учні, учителі нашого міста дбають про чистоту навколишнього середовища: прибирають від сміття двори своїх будинків, висаджують рослини на присадибних ділянках, займаються благоустроєм шкільного подвір’я, довкілля та закликають всіх нас дбати про навколишнє середовище разом!
Квітень 2021 рік. Третя субота квітня – Всеукраїнський День довкілля. Довкілля – це всі живі та неживі об’єкти, що природно існують на Землі або в деякій її частині. Земля, вода, повітря, флора і фауна – все це довкілля, на стан якого впливає маса чинників – від кинутого на землю недопалка, папірця до величезних сміттєзвалищ. Учителями біології нашого міста, під час дистанційного навчання, були проведені онлай-уроки на теми , які нагадують дітям про необхідність збереження навколишнього середовища. Наприклад, під час вивчення тем на уроках біології «Сучасні екологічні проблеми у світі та в Україні» та «Види забруднення, їхні наслідки для екосистем» в 11-х класах, учні визначали сутність та причини глобальних екологічних проблем, розглядали систему екологічних нормативів якості довкілля та пригадували принципи природокористування в контексті сталого розвитку.
11.03.2021 року відбулось навчання щодо роботи з інтерактивними дисплеями, які отримали школи нашого міста - ПМШ №11, СЗОШ ліцей № 10 у січні 2021 року. Навчання проводив спеціаліст по роботі з обладнанням цифрової лабораторії з м. Києва. Під час навчання було продемонстровано роботу з різними датчиками (вологості, освітленності, тиску та ін.), також практично вимірювався вміст вуглекислого газу та кисню в повітрі. Доступно та кваліфіковано спеціаліст давав відповіді на всі запитання, які виникали у вчителів, залишив координати для подальшого консультування щодо роботи з цифровим лабораторіями.
Грудень 2020 рік. Акція "Годівничка". З приходом зими птахи потребують неабиякої допомоги. Тому учні 7-б класу ПМШ № 11 разом з вчителем біології Машко А. С. підготували найпростіші способи виготовлення годівнички. За даними садового центру «Клуб Рослин», дев’ять з десяти синиць взимку помирає від голоду, а одна годівничка може врятувати до 50-ти птахів. Щоб врятувати життя птахам, учні 7-б класу виготовили годівнички своїми руками та приготували смаколики "калорійне насіння" що їдять пташки. Перед тим, як робити годівничку, потрібно спершу дізнатися, чим потрібно годувати птахів. Наприклад, горобці полюбляють несмажене соняшникове насіння, чижі – крихти хліба, сойки – біле насіння гарбуза, костогризи – плоди горобини і калини, щиглики – несолені чищені горіхи. Серед традиційних кормів, які підійдуть всім птахам: крихти хліба, насіння та несолене сало. Переваги саморобних годівниць: можливість проявити турботу про птахів, яким важко самостійно добувати собі їжу; декоративна прикраса двору; можливість прищепити дітям любов до навколишнього світу. Найпростіший спосіб зробити годівничку – це зробити її з пластикової пляшки. Можна наполовину зрізати пляшку, або просто вирізати в ній отвір достатнього діаметру, аби пташки без проблем змогли дістати з пляшки їжу. Наступний крок – прилаштувати до пляшки мотузку. Після цього засипаємо в годівничку їжу і встановлюємо її надворі.
25 вересня 2020 року відбувся конкурс «Школа-мій рідний дім», в якому школи міста звітували про роботу щодо озеленення подвір’я школи, класних кімнат, створення зелених куточків. Школи надсилали звіти з фотографіями, в яких описували види рослин, що висаджувались, їх кількість, а також вказували керівників та учасників цих проєктів.
02.09.2020 р. Еко-уроки в ПМШ № 11 Найважливішу роль в житті природи і людини відіграють рослини. Їх присутність ми відчуваємо всюди: в нашому будинку, в класі, у дворі і на вулиці. Без рослин ні ми, ні тварини не змогли б жити. Дійсно, без рослин нічим було б дихати всьому іншому живому світу. Рослини збагачують повітря киснем і поглинають шкідливий для дихання вуглекислий газ. Крім того, рослини служать їжею травоїдним тваринам і людині. Рослини, як добрі лікарі, лікують нас. Тому, 2 вересня вчителі біології ПМШ №11 Машко А. С. та Іванова О. Я.провели еко-уроки на подвір'ї школи для учнів 6-7 класів з метою повторення попередньовивченного матеріалу під час дистанційного навчання. Метою яких було, розвивати відчуття краси й багатства природи, спостережливість; ознайомити з видами рослин, які трапляються на шкільному подвір'ї; зазначити ознаки, за якими різняться рослини; розширити кругозір учнів; виховати дбайливе ставлення до природи, любов до рідного краю.


Дистанційне навчання 13.03.2020-29.05.2020 рік
   Вчителі біології м. Марганця під час дистанційного навчання використовували різні засоби для  подачі навчального матеріалу  в онлайн-режимі, враховуючи особливості вікової категорії дітей, можливості доступу дитини до онлайн-ресурсів та ін.
   Основними  платформами для використання були: онлайн- уроки на платформі Zoom, «Мій клас»,  письмові завдання та тести у гуглформі прикріплені у Сlassroom, На Урок.   Уроки учителі оформляли  на своїх блогах, надаючи учням посилання, де були розміщені   відео (YouTube), презентації, тести.  Спілкування з учнями та батьками відбувалось у Viber,  Skype.
Також, під час онлайн-навчання, вчителі використовували електронну пошту.

   

















15 січня 2020 року  0 14.00  в приміщенні  КЗ «МЕНЦДУМ» було проведено  І тур (міський) конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів МАН. На конкурсі-захисті були присутні:  начальник відділу освіти, усі учні-члени МАН та  керівники учнівських робіт, журі, директора шкіл міста.

9 учнів –учасників  9, 10 та 11 класів представляли свої роботи за різними темами відповідно до свого відділення та секції. В кінці захисту кожен учасник отримав грамоту за певне призове місце в своїй секції та грамотами були нагороджені  також керівники учнівських робіт 








   
14 січня 2020 року 0 14.00 в методичному кабінеті відділу освіти відбулось засідання членів журі міського конкурсу захисту науково-дослідницьких робіт МАН та екологічних проектів ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з екології, де журі заочно оцінювали науково-дослідницькі роботи та екологічні проекти на предмет дотримання учасниками вимог щодо написання, оформлення та представлення учнівських робіт 













Конкурс "Школа-мій рідний дім"

    У вересні 2019-2020 н.р. всі школи міста звітували про свою роботу щодо конкурсу  "Школа-мій рідний дім" в номінації "Парад квітів біля школи". У звітах проведеної роботи, учасники акції шкіл міста, показали  оформлення та  озеленення пришкільних ділянок, квітників та ін.  Також була проведена робота в приміщеннях навчальних закладів ( класних кімнатах, коридорах та ін.). 







 

 







 





 Звіт про роботу Всеукраїнського зльоту
юних дослідників–природознавців
З 10 по 13 червня 2019 року у м. Києві в Національному еколого – натуралістичному центрі учнівської молоді відбувся Всеукраїнський зліт юних дослідників – природознавців для переможців всеукраїнських конкурсів з аграрного напряму.
До участі у Зльоті були запрошені делегації всіх областей України у складі 5 осіб: 1 керівник і 4 учнів (вихованців) закладів загальної середньої та позашкільної освіти  з числа переможців. Всього було близько 100 учнів (вихованців) та близько 20 керівників.
У складі делегації  Дніпропетровської області були  учні  ПМШ № 11  Іванов Ростислав – учень 7-А класу, вихованець міського еколого- натуралістичного центру м. Марганця (переможець всеукраїнських конкурсів з аграрного напряму) та Іванов Владислав – учень 5-Б класу, вихованець міського еколого - натуралістичного центру  м. Марганця (учасник). Керівником делегації була Іванова Оксана Ярославівна – учитель біології загальноосвітньої спеціалізованої природничо-математичної школи № 11, керівник гуртків міського еколого – натуралістичного центру дітей та учнівської молоді м. Марганця    
Програма заходу була різноманітною, насиченою, пізнавальною та цікавою.
10 червня відбулось урочисте відкриття Всеукраїнського зльоту юних дослідників – природознавців. Потім відбулась учнівська науково - практична конференція, під час якої  більше 40 учнів (вихованців) презентували свої  науково - дослідницькі  роботи та проекти, а журі визначали переможців.

     Учень 7-А класу Іванов Ростислав отримав  ІІІ місце за високий рівень виконання та презентацію науково – дослідницької роботи.

Актова зала НЕНЦ. Команда Дніпропетровської області




Виступ-захист науково-дослідницької роботи Іванова Ростислава.





 11 червня відбулась екскурсія до селекційної станції Компанії «Сингента» (м. Біла Церква, с. Вільшанка Київська область), спочатку відбувся навчальний практикум  в лабораторіях станції, де учні (вихованці) ознайомились із роботою станції, способами визначення захворювань рослин, особливостями виведення нових сортів та ін. Потім навчальний практикум продовжився на дослідних полях станції, де учням демонстрували експериментальні ділянки рослин гороху, сої, картоплі, моркви, капусти, пшениці та ін., показували вплив гербіцидів на ріст рослин, розповідали про способи покращення врожайності.

 


Дослідження в лабораторії селекційної станції
проводить Іванов Ростислав



 Вивчення під мікроскопом захворювань цукрового буряку Івановим Ростиславом



Екскурсія по дослідно-експериментальним ділянкам селекційної станції


12 червня для учасників Зльоту організували екскурсію до ботанічного саду ім. М. М. Гришка, де діти побачили різні сорти фруктових дерев та кущів, ознайомились із способами щеплення рослин та оформленням садових ділянок.
Цього ж дня всім учасникам подарували квитки до Київського національного академічного театру оперети на театральну виставу «Маруся Чурай». Ввечері діти подивились цю виставу.




Екскурсія до ботанічногосаду ім. М.М.Гришка.
Фото біля пам’ятника І.В.Мічуріну

Київський національний академічний театр оперети

 
13 червня відбулась екскурсія по виставкових об’єктах та науково – дослідницьких лабораторіях НЕНЦ. Після цього відбулось урочисте закриття Всеукраїнського зльоту юних дослідників – природознавців, на якому переможцям  учнівської науково - практичної  конференції за виконання та презентацію науково - дослідницької роботи вручили дипломи за призові місця.   
Івановій Оксані Ярославівні вручили Подяку Міністерства освіти і науки України Національного еколого – натуралістичного центру за творчий підхід та ініціативність  під час проведення Всеукраїнського зльоту юних дослідників – природознавців.
Всі учасники отримали  дипломи за успішне проходження курсу «STEM – освіта» з агробіологічного напряму.

        


Призери учнівської науково - практичної конференції України,
                 


Команда Дніпропетровської області з організаторами та керівниками Зльоту.

     

Відкритий урок

 У грудні  2018-2019 н. р. в НВК «Ліцей-спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 10»відбувся відкритий урок у 

7 класі, який провів  учитель  біології     Дрозд Віктор Леонідович на  тему “Розмноження та розвиток птахів. Сезонні явища в житті птахів”. На уроці були присутні вчителі  біології всіх шкіл міста, представники відділу освіти Марганецької міської ради.

  Урок був  пізнавальним, насиченим з різними цікавими видами роботи.

     Після уроку вчитель біології цієї ж школи   Гудошник Максим Миколайович  підготував для вчителів біології майстер-клас на тему «Нові інтерактивні методи викладання біології», де колеги могли побачити та навчитись різним способам використання інтерактивних методів під час проведення практичних та лабораторних  робіт, пояснення нових тем та ін.
  
               










 


Немає коментарів:

Дописати коментар